DORUČENÍ DO VÁNOC: Pro nákup pod stromeček odešlete svou objednávku nejpozději do pondělí 17.12.2018 23:59.

Reklamace

Projevila se u Vašeho produktu závada?

Žádný problém! Zákazník je pro nás na prvním místě, proto jsme zavedli službu zaslání na reklamaci ZDARMA. Naši zákazníci tak nemusí vynakládat další náklady spojené s poštovným při zaslání na reklamaci.

Jak postupovat při reklamaci?

Kontaktujte nás na e-mail podpora@megashopy.cz. Zašleme Vám štítek pro reklamaci, pod kterým můžete ZDARMA podat reklamaci na kterékoliv pobočce Zásilkovny.

Lze podat reklamaci i jinak než přes pobočku Zásilkovny?

Ano, samozřejmě. Můžete reklamaci zaslat na sídlo naší společnosti:
CyberS s.r.o.
Doležalova 1056
Praha 14
198 00

V tomto případě bohužel poštovné je potřeba uhradit z Vaší strany. Osobní podání reklamace bohužel není možné.

Při reklamaci nezapomeňte uvést:

1) číslo Vaší objednávky
2) Vaší adresu pro zaslání zboží
3) Váš telefon a e-mail

 
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.